مد در تابستان 98

sanitek

محل تبلیغ شما تهران گراف


مد در تابستان 98

ا
پس در انتخاب آنها دقت کنيد تا با استايل شما و تيپ شما هم خواني داشته باشد.  
در فصل تابستان به دليل گرما و آفتابي بودن هوا، آرايش خاص خود را مي طلبد که در اينجا به نکاتي در اين باره اشاره خواهيم کرد. مثلا در آرايش چشم ها سعي کنيد از خط چشم سفيد و سايه هاي روشن استفاده نماييد. در آرايش لب ها از رنگ رژهاي شاد و جذاب استفاده کنيد.مانند صورتي يا پرتقالي. براي آرايش پوستتان مقدار کمي برق لب به پشت پلک ها و گونه هايتان بزنيد و سپس از يک پودر تثبيت کننده براي مراقبت از بهم ريختن آرايشتان استفاده کنيد. آرايش مونوکروم که در آن از يک مدل تک رنگي متاليک برنزي استفاده مي شود مناسب شب هاي گرم تابستان است در اين آرايش از سايه برنزي و رژ لب مايع برنزي و کرم پودر برنزه استفاده مي شود.
 
اگر شما از رنگ هاي پاستيلي و روشن خوشتان مي آيد بايد بگوييم بخت با شما يار است. زيرا در تابستان امسال رنگ هاي درخشاني و رويايي مد هستند. هر فصلي رنگ خاص خود را مي طلبد پس تابستان امسال حتما کمد لباستان را پر از رنگ هاي شاد کنيد.
اگر مي خواهيد با مد روز پيش برويد بايدها و نبايدهاي شيک پوشي را رعايت کنيد تا همواره به روز و خوش تيپ باشد. مثلا يکي از آنها آشنايي با رنگ هاي مد در آن سال است. رنگ هايمد در تابستان 98 مانند بنفش کم رنگ، صورتي، آبي، بنفش پر رنگ، زرد و قرمز مي باشند. که مي توانيد از اين رنگ ها با توجه به رنگ پوستتان استفاده کنيد

 مجله خبري لست مد درباره اخرين اخبار و داغ ترين مسائلي که امروزه براي اکثرا جوانان و افرادي که اهميت زيادي به ظاهر و استايل خود ميدهند مهم و باب است ، مسائلي همچون فعاليت هاي سلبريتي ها ، اخرين متد هاي آرايشي و زيبايي ، لاغري ،چاقي و تناسب اندام ، سلامتي، پوست و مو مدلينگ ها و ترفند هاي مدلينگ شدن و ... گزارشاتي بروز تهيه ميکند که با توجه به نظر سنجي هاي اخير موارد زير جزء محبوب ترين اين اخبار ميباشد که شايد بخواهيد بدانيد :چاقي اندام !!!

images?q=tbn:ANd9GcR_xNXdUYB__d9BvFexIJ3tMo7yWKig4m6AsXATQnk_me-Jz7ImAg

برخي از افراد به دليل لاغري بيش از حد، به فکر چاق کردن اندام خود هستند. البته بايد دانست لاغري بيش از حد، دلايل متنوعي مانند پرکار بودن غده تيروئيد، استرس بيش از حد، خوردن بعضي داروها و حتي وراثت، از جمله دلايلي براي لاغري مي باشند. ما در اينجا شما را، با يک معجون چاقي آشنا خواهيم کرد. سعي کنيد اين معجون ساده براي چاقي را در وعده هاي غذايي خود بگنجانيد، تا مشکل لاغري، ضعف و سستي شما حل شود. اکنون شما را، با اين معجون هاي خوشمزه آشنا خواهيم کرد.

  1. نوشيئن جوانه جو
  2. نوشيدن شير عسل
  3. معجون چاق کننده شير بادام و پسته
  4.  نوشيدني هاي چاق کننده آلفا آلفا ( جوانه يونجه )
  5. ميلک شيک ميوه اي
  6. هات چاکلت ساده

اين معجون ها علاوه بر خاصيت چاق کنندگي بسيار خوشمزه و لذيذ هستند و حتي براي کساني که مشکل کم خوني دارند نيز مناسبند. در ضمن افرادي که داراي بيماري ديابت و يا قلبي و عروقي و چربي هستند، قبل از مصرف، با پزشک خود حتما مشاوره داشته باشند.

آناهيتا درگاهي بازيگر نقش طلا در مجموعه ممنوعه !!!

images?q=tbn:ANd9GcTMPVbjQxoKjiSXRnxRvChmIQtSpDTWdRu-IQrYzpLR8TqWk7kDrA

آناهيتا درگاهي در ممنوعه ، بازيگر زن و همچنين نقاش ايراني مي باشد. وي فارغ التحصيل از دانشگاه هنر است، و تا کنون در نمايشگاههاي زيادي، در موزه هنرهاي زيبا کاخ سعدآباد، شرکت کرده است.وي علاوه برفعاليت داشتن در حوزه موسيقي و بازيگري، گاهي به ترجمه نمايش نامه هاي انگليسي هم مي پردازد و همچنين مدير گروه مويسيقي به نام ترافيک نيز است. آناهيتا درگاهي، يکي از بازيگران محبوب در سريال ممنوعه مي باشد. که در اين سريال گريم هاي متفاوت و جذابي از او ديده شد. وي همسر سابق محمد پروين و اکنون همسر اشکان خطيبي مي باشد.تست مدلينگ !!!images?q=tbn:ANd9GcTZTTVBOiMKvNUiZRjASn8YILafX0NhURgkp8HX54Mu7B-FlYlBJQ

براي تست مدلينگ در تهران ، ابتدا شما بايد با واژه مدلينگ آشنايي داشته باشد. مدلينگ امروزه به عنوان يک پيشه و شغل خطاب مي شود و گاهي نيز درآمدزايي بالايي، بشرط رعايت اصول و قواعد آن، دارد. شغل اين افراد نمايش بهترين شکل از اندام و لباس ها و آرايش صورت مي باشد. که اين افراد عموما از زيبايي ظاهري صورت و اندام برخوردارند. البته گاهي ديده شده افرادي که از زيبايي نه چندان زيادي برخوردار بوده اند نيز در اين زمينه فوق العاده موفق و موثر شدند. تحصيلات مدلينگ در کشورهاي غربي بسيار متداول است که در آن بايد آناتومي بدن و انواع طراحي را بياموزند. واژه مدلينگ گاهي به معناي برهنگي تعبير مي شود. که اين تعريف اشتباهيست .شما مي توانيد با رعايت اصول و قواعد حجاب اسلامي؛ يک مدلينگ معروف باشيد. شايد شما همه مدلينگ ها را در سايز هاي خيلي پايين ديده باشيد اما لازم به ذکر است در جهان افراد معروفي هستند که در سايزهاي بزرگ به چهره جهاني تبديل شده اند. سعي کنيد در اين زمينه با سواد و خلاق باشيد، با مدل هاي روز آشنايي داشته باشد، از اکسسوري هاي زيبا و خاص استفاده کنيد، طرز ست کردن لباس ها را، بدانيد و اندام خود را هميشه در تناسب نگهداريد. در ايران براي انواع مانتو، پالتو شال و روسري مي توانيد فعاليت داشته باشيد. براي اين کار حتما با موسسه هاي مدلينگ معتبر همکاري کنيد و از موسسه هاي بي مجوز که هدفشان سودجويي و فريب شماست دوري کنيد.

منبع : وب سايت لست مد 



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 43

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:42
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((sanitek)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف